@artanxx; ben adsense icin bi arkadasinkini kullaniyorum fakat normal papara.
Papara nasıl kullanıyorsunuz iban ve hesap nosu sistemi varmı kendinize ait paparada bildiğim kadarı ile paparanin kendi ibanina para gönderirken açıklama kısmına kendi papara numaranızı yazıyoruz diye biliyorum