Normal zamanlarda şansa kedere eve kadar gelip alıyorlardı ama bu dönemde imkansız sanırım.
Bir de bu dönemde yoğunluktan dolayı ciddi bir kota uygulamaları var. Geç kalırsanız geri bile gönderiyorlar.