Merhaba bir kargo göndermem gerekiyor ama arabam yok ve şube çok uzak. Taşınamayacak kadar ağır ve büyük bir koli. Kurye çağırmaya giriyorum semt veya ilçe seçten sonrası olmuyor arıyorum aras kargoyu hat düşüyor. Nasıl yapabiliriz