Hocam tek bildiğim su Google çalışan sayıları düşürdü, adsense kontrollerinin botla yapildigini. Bende 4 kez red yedim 5 incisi yolda sabirim. Siteye baktığında kesinlikle sorun yok yani bi tek gidip isim hakkı tescil etmediğim kaldı ama nafile Corona nedeniyle emin ol
Yeni ingilizce niş makale girdiğim sitem daha var, bugün onu gönderdim bakalım buna ne cevap verecekler. Bir de en az 10 gün sürüyor, yaklaşık 2 aydır adsense ile cebelleşiyorum.