mikailemreergun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba değerli R10 üyeleri,
4 Veya 5kere red mesajından sonra bugün 11:56`da onaylanmış. Anladığım kadarıyla çerez kabul etme bildirimi olmadığı için red yemişim. Şuan reklamları ekledim ve bana biraz fazla gözüktü azaltacağım. https://www.mikailemreergun.com.tr sitem için önerilerinizi bekliyorum. Şuan olan makalaler genel olarak onay için kullanıldı. Çok daha iyi içerikler de yer alacak.

https://www.mikailemreergun.com.tr/u...-nasil-alinir/ Okuyabilirsiniz. Şimdiden yorumlarınız tavsiyeleriniz ve beni gelişterecek eleştiriler için teşekkür ederim.
Hayırlı olsun, biz hala beklemedeyiz bir haftayı geçti ama bakalım hayırlısı