ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu işlerin bir adabı usulü var. Yabancıları geçtim Türk bir firmaya, kişiye ait telif hakkı olan hiç bir şeyi paylaşma yükümlülüğünüz yok. Forumdaki üyelere laf etmeye çalışacağınıza konuyu düzenleyip kilitleyin. Çünkü burada herkes yüz yüze bakıyor.
Konuyu kitleyecem ama anlatamadım kimseye millete laf yetişirme derdinde değilim adam kendini bi kasıyoki sanarsın ağa paşa kardeşim adam akılı çıkarsın paylaşma yasak dersin sanarsın adamın evine taş attık veya forumdan yorulmuş yorulduysan git kardeşim