Hocam bu işlerin bir adabı usulü var. Yabancıları geçtim Türk bir firmaya, kişiye ait telif hakkı olan hiç bir şeyi paylaşma yükümlülüğünüz yok. Forumdaki üyelere laf etmeye çalışacağınıza konuyu düzenleyip kilitleyin. Çünkü burada herkes yüz yüze bakıyor.