Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hep bu yuzden kaybediyor/kaybediyoruz. Sen 1 yil 2 turlu calisma yapasiya kadsr google 50 tane guncelleme getirecek.
spam yaptiginla hizli sekilde yukselicek, tam ekmek yiyecegim dedin an guncelleme geldi ne yapacagim diye yakinicaksin. Bosuna vakit kaybetme. Organik gercek, emek verdigin olsun 3 olacagina 1 olsun, garantj olsun. 3 bekleyecegine 5 vakit bekle tam olsun.
Biraz yanlis anladınız galiba. Mümkün olduğunca Google kurallarına uygun şekilde çalışma yaparım. Bilmediğim şey varsa yanlış olmasın diye gelip forumda arastiririm. Ben senin dediğin gibi düzgün çalışma yapıyorum. Rakiplere bakıyorum spam anahtar kelime kasma vs nedersen var bazılarında tanıyorum rakiplerin adam seoyu anahtar kelime olarak görüyor. Adamlar sıralamada 1. 4. İlk sayfalarda ajans dedim abone oldum script dedim aldım özgünlük dedim yaptım sosyal medya kastım sonuç 7.sayfa. Burada acaba diyorum işte biz nerede yanlış yapıyoruz diye?