Burada o hizmeti verseydiniz ne kadara veriyorsanız onu yapın lütfen, sırf yabancı diye ne kadar koparırsam kârdır düşüncesi taşımayın. Belki o kişi size çok müşteri getirecek ama kazıklamaya çalışmayın
Bu gün size 200 dolar, 300 dolar isteyin diyenlere şaşıyorum aslında. Kendilerine 300 usd hizmet bedeli sunsanız hakaret ederler

Demem o ki samimiyetimle söylüyorum karar sizin ama forumda ne kadara veriyorsanız onun denklemine göre iş yapın. Ekstra olarak parayı hesabınıza geçen komisyonları eklersiniz ama fahiş fiyatlar sunmayın derim