mallar tr'de diye biliyorum. farklı bir kargo şirketiyle çalışıyorlar ismini unuttum. kargo sürecinde adamları canlı canlı gps takibi yapabiliyodum. tr için çok lüks bir kargo şekliydi. özel koliler vs vs. hizmet kalite hepsi 10 üzerinden 10. gümrük falan da yok yani. içerdeki malı içeriye satıyor. ben alışverişimi yapalı 5-6 ay olmuştur. kitap almıştım.