Arkadaşlar Amazon.com.tr sitesinden alışveriş yapanların deneyimi nasıldı?
Gümrük vergisi ek olarak ödeniyor mu? Her şey alınabilir mi? Telefon tablet elektronik vs
Türkiye'den mi kargo yapılıyor ürünler?

Bilgi ricasıyla