Hayatım boyunca hep çatı katında oturdum, son 10 yıldırda 2 farklı dubleks çatı katında yaşadım. Akma gibi bir sorun hiç olmadı ama yalıtım sıkıntısı büyük. Kışları çok sorun değil ama yazları rezalet oluyor. Klimayla çözülüyor tabi sorun.