Not etmeyi unutmuşum sakın ola Buca'da ev almasın pişmanlığın alasını yaşar, hayatımda gördüğüm en kötü yer diyebilirim, İzmire ilk gittiğimde İzmir böyle bir yer miymiş dedirtip geri döndürmüştü 2. gidişimde Buca'dan uzak durdum.

Buca'da oturan arkadaşlar kızacaktır gocunacaktır belki ama kesinlikle nezih bir yer değil, ilk gittiğimiz gün ilk karşılaştığımız adam uyuşturucu satmaya çalıştı...