Buca'ya gelmesin de İzmir'in neresi olursa olsun bu kadar kalabalık bir ilçe görmedim İstanbul'dan farkı yok hele ki Çevikbir Meydanı'ndan Kozağaç'a kadar olan akşam trafiği inanılmaz oluyor.