Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banada 100mpbs vereceğiz diyip paketi yükselttiler, 1 ay 85 tlden faturandırdılar, sonuç hüsran. Hadi aradaki 10 liralık fark neysede hayallerimde oynadılar, 24mbps'yi düzgün veremiyorlar. Türksat alt yapı getirsede kurtulsak.
Bulunduğum yerde kablonet alt yapısı olsa bende farklı bir yerden hizmet almayı düşünmem lakin alt yapı yok bizde bu firmalarla mecbur kalıyoruz.



SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teknik bilgilerden de bakabilir misiniz? Birde modeminizin içinde dsl günlüğü tarzı bir şey olması lazım, orada max data rate ve snr değerler var, orayı bulupta oradan da bir resim atın hat değerlerinize bakalım.
BariscanAydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teknik bilgiler kısmında VDSL mi yazıyor yoksa ADSL mi?