Banada 100mpbs vereceğiz diyip paketi yükselttiler, 1 ay 85 tlden faturandırdılar, sonuç hüsran. Hadi aradaki 10 liralık fark neysede hayallerimde oynadılar, 24mbps'yi düzgün veremiyorlar. Türksat alt yapı getirsede kurtulsak.