Boşverin pm attım
truvahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elimde malum Ömür Boyu Lisans olduğu için WHMCS'de benim için kolay bir kullanımı var.
Daha önce WISECP'yi denedim ama bazı konularda sanki eksiği var gibi geldi.