Hocam karşınızdakini kız olarak görmemeye çalışın (Kızlar bizden üstün varlıklar değildir). Her zaman takıldığınız erkek arkadaşınız gibi veya sizin ondan üstün olduğunuzu düşünün. Bu taktiği forumda 50 den aşağı satmazlar