Akışına bırakmanızı tavsiye ederim. Buradaki tavsiyeleri takmayın. Kimseyi takmayın kendiniz olun. Sizi sizken seven biriyle mutlu olursunuz. Gerisi fasa fiso. 5 yıllık ilişkiden selamlar bu arada gelecek sene evleneceğim nasipse