İkiside beş para etmez. Bu kadar para verip rezil olursunuz. Tsoft da bunu yaşadık. İdeasoftunda arayüzünü kullandım çöp. Sadecr marka satıyorlar başka birşey değil. Onların paketlerinden çok daha iyisini 2bin tl ye aldım. Ayrıca e-ticaret danışmanlık hizmeti sunuyorum düşünürseniz doğru adımları atmanıza olanak sağlarım.