Jaso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gercekten Bu Paraları Bu Firmalara verılmesını anlamıyorum Aynı işlemı hatta daha ıyısını daha uyguna yapan kurumsal kişiler var ustelık yıllık bu sekılde ödeme vs de yok cok garıp ben olsam o paraları vermem zatek ınternette her ıkısının de bır dunya şikayetı var bakarsanız gorebılırsınız
Bahsettiğiniz kişiler kimlerdir örnek verirmisiniz özelden pm atabilirsiniz. Ne gibi şeyler sağlayabilirler bizlere acaba ?