paran çoksa tsoft iyidir. neden paran çoksa dedim; sayfaya şune nasıl yaparım sorusu genellikle 500 + kdv şeklinde cevaplanır. Sonra verdikleri trafik çok azdır mümkün değil yetmez. sonrasında her 1GB için 1 usd talep ederler. Bu inanılmaz yüksek faturalar çıkartır size. Tasarımcıları da kötü ayrıca.
Sonra tsoft satış elemanları beşpara etmez ir tavır alırlar ararsın açmazlar telefonu mesaja bakmazlar.
İyi yönü iste 7/24 anında geri dönüş aldım ticket üzerinden.