Gercekten Bu Paraları Bu Firmalara verılmesını anlamıyorum Aynı işlemı hatta daha ıyısını daha uyguna yapan kurumsal kişiler var ustelık yıllık bu sekılde ödeme vs de yok cok garıp ben olsam o paraları vermem zatek ınternette her ıkısının de bır dunya şikayetı var bakarsanız gorebılırsınız