o yılın tarihini atar verir hocam bir şey olmaz
tehdit et onları sizi internet rezil rüsva ederim de
Hocam bir kağıt parçası alt tarafı, isteseler anında verecekler niye diretiyorlar anlamadım, kursun %90'ını da tamamlamışken. Kavga etme seviyesine geldim artık, üslubumu bozmadan önce bilgileneyim dedim sözleşme lehime ise gerekeni yapacağım.
Güncel arkadaşlar, yok mu akıl verecek kimse?