Hocam aynı sorun bende de vardı. Sen gene konusabiliyorsun. Gereksiz de olsa. Bende hiç yoktu. Hocamın tavsiyesi üzerinde spora başladım. Önce spor salonunda sonra arkadaşlarımın cevresınde en sonunda da tüm sosyal yaşantımda artık onlar gelip sizinle ilgilenip aptal aptal konusabiliyor. Yani gelip geçiçi bir durum. Ben bu özgüven sorunumu spor ile aştım. Sen nasıl aşarsın bilemem ama takma kafana. Nihayetinde onlarda senın benım gibi insan..