Karakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam meraktan soruyorum. Neden borsadan almıyorsunuz ki direk ? Daha güvenilir, hızlı işlem.

Kendime almıyorum ödeme yapacağım. bu yüzden uğraşmak istemiyorum.