Cidden ben de konu bulamıyorum ya. Son buluştuğum kız türkmendi buluşmadan önce 2 saat belgeseller izlemiştim. Kızın yanına gidince ülkesindeki eşeklerden ve yağlı pilav konularından konuşmuştuk.

Bana kalsa iş hayatından bahsederdim. Bi elemanın dolandırılma olayını yada tedarikçimin yan çizmesi gibi gibi. Ama bu konular da kızları sıkar diye 1 saat eşekler ve pilavlardan konuştuk. Sonra kızla 2. gün konuşasım gelmemişti. Yani uzun lafın kısası kendiniz olun bırakın sizi seven bu halinizle sevsin. Keşke bahsetmeyi sevdiğim konulardan konuşsaydım diye düşünmüyor değilim.