Bence forum yönetimi bunu yasaklamalı. Mesai saatleri dışında kendi hesapları arasında yapacak olana yine aracı olabilir isteyen komisyonunu alıp. Zaten gördüğüm kadarıyla işin ciddiyetinin farkında olan aracılar sadece bu şekilde olursa kabul ediyo transfer işlemini.