CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelen ve giden paranın hesap sahibi aynıysa yapıyorum ben. Maksat, vatandaşın işi görülsün.
Bu şekilde de riskli görüyorum hocam ben ama tabii ki sizin kararınız ileride inşallah başınız ağrımaz.