stresinde mutlaka etkisi olduğunu düşünüyorum. ama aslında vücudun yediklerimize karşı verdiği tepki bana göre.
uzun süreli diyet ile bağırsak florasını düzeltip bu hastalığı yenenler var. ama tabi ki daha sonra da o kadar sıkı diyet yapmasalar bile yediklerine dikkat ediyorlar.
candida mantarının sebep olduğu düşünülüyor ama tıbben bir tedavisi yok. arkadaşların yazdıkları şampuanlar sadece semptomları bastırmaya yönelik. zaten kısa süre sonra tekrarlamaya başlıyor.
ben saçımı ve sakalımı kısa tutarak, kükürtlü sabun kullanarak baskı altında tutmaya çalışıyorum.