Firatbey1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sürekli hastag kullanıldığı icin spama düşmüştür hesap 14 sonra geçiyor.
Sürekli kullanmakla mı alakalı yoksa, yüksek miktarda kullanmakla mı alakalı. Hiç kullanmadan mı paylaşım yapmak gerek?