KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yorumum şunlar
  1. Temalar berbat
  2. kullanıcıyı bu tasarımla içerde tutamazsınız
  3. adsense onayı 3 4 hafta sürer
  4. Çöp site diyenler dediklerimi kastetmiş
  5. Seo + Cache + güvenlik + admin yolu değiştirici + resim optimizasyon eklentileri olmazsa olmaz
Bütçe ayıracaksın ki kazanabilesin ya da benim gibi emek vereceksin çok fazla
ya da burdan paylaş belki bir başkası da faydalanmak ister
seo derken all in seo mu yoksa youast mı yoksa jetpack mı



Promisceus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet baya eksiklikler var, seo konusunda teknik anlamda birinden yardım almanızı tavsiye ederim. Favicon yok, ingilizce türkçe sorunları var. Daha prof seo toolu ile bakmadım bile ama teknik seo analizinden sonra sorunların çözümü için çalışılırsa süper konuma gelebilir.
bunları açıklar mısın kardeşim.
hemen not alayım
ben yapabilir miyim bunları