Şablonu kurcalamanıza gerek yok, ekran görüntüsü attığınız aynı yerden ekleyebilirsiniz ama arkadaşın dediği gibi siz hem üye olmayanlara gözüksün hem de gözükmesin seçmişsiniz. İzin ayarlarını doğru yapın, yoksa gözükmemesi doğal.
Hocam üstteki ayarların hangisi seçili olması gerekiyor? Bir de sizin dediğiniz gibi deneyeceğim.