Şablonu kurcalamanıza gerek yok, ekran görüntüsü attığınız aynı yerden ekleyebilirsiniz ama arkadaşın dediği gibi siz hem üye olmayanlara gözüksün hem de gözükmesin seçmişsiniz. İzin ayarlarını doğru yapın, yoksa gözükmemesi doğal.