Hiç tavsiye etmem, şuan bu resimdekine benzer bir yerde yaşıyorum. kışın soğuk, yazın sıcak. çatıda akıntı oldu 1 yılda düzeltemediler, sorunun kaynağını bulamadılar, son buldukları yerden sonra hala yoğun yağmurda sızıntılar oluyor. Bir türlü aşamadık. masraf zaten tüm apt ilgilendirdiği için genelde ortak karşılanır ancak bir sorun olduğunda ücretini ödesen de çalışmaların senin evinde olmaması büyük bir nimet, emin olabilirsin. yalıtımın iyi yapılması lazım ki anlamıyorsan büyük sorun, kaliteli diye buraya bir yalıtım yapmışlar evlerden ırak. Kışın sıcak tutmak, yazın soğuk tutmak için ekstra klima masrafı. bundan 10 sene önce de yine böyle çatı dublekste kalmıştım, o zaman da öyle bir yağmur yağmıştı ki 5. katta (balkona dolan suyu miktarının fazlalılığı nedeni ile gider kapasitesinin yetmemesi sonucu) kalktığımızda su basmış bir eve uyandık. velhasıl ben ve çatı katında oturmuş çevremde memnun olanı birine rastlamadım. İn/çık olayını saymıyorum, aşağıda bir işle uğraşırken yukarıda olan birinin arada yardıma ihtiyacı varsa insan çıldırma noktasına gelebiliyor.