Psikoloq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günlük 2 bin kargo çıkışı yapıyoruz ve şirkette mobil şube kurulu.. Sabahtan değil gece 12den sonra okutursak barkod çıkarıyoruz anca yetişiyor. Son 3 günde ise sabah 10da sistem açılıyor ve 2 saat içinde doluyor. Bu arada maalesef sabırsız bir millet olduğumuz için son alıcı durumu anlayışla karşılamıyor buda hem satıcıya hemde kargo firmasını yıpratmaktadır. Acilen şu anda memlekete en az 5 kargo firması şart yoksa yıl sonu finalinde tam enkaza dönecek bu iş
yaa trendyol siparişe göre kota sağlıyor. Diğer siteler öyle değil işte :/
İstanbul içini kuryeye vermeye başladık hocam
Bu arada trendyolda o sorunlu ürünü açtılar tşkk