ledci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kargo şubelerinde problem çok büyük ne zaman düzelir kimse bilmiyor. kargoculara da hak veriyorum adamlar işini yapmaya çalışıyor ama bu tarz yoğun dönemlerde geçici süreyle ek dağıtım elemanı gerekiyor. klasik işçi havuz problemi..

2 işçi 10 günde dağıtırsa
4 işçi 5 günde
10 işçi 2 günde
Aktarım merkezleride problem Ankara hattı 15 gündür kapalı



Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ups full çakılıyor öğlene kadar. farklı kargoyla anlasmak istiyorum. bulundugum bölgede bütün kargolarla haşır neşir olsam da cancım sen katma değerli ürün veriyorsun kargoya şu donemde değil anlaşma 1 sokak arkaya götürmeyiz senin zararına diyerek geri çeviriyorlar. çünkü huyum pis yıkarım ortalığı o yüzden yüksek desili ürünlerde ceva lojistik ile görüşme sağlamaktayım.
Desi yüksekse ambar kargolar daha uygun oluyor ceva gibi; şuanda kimse yeni anlaşma almıyor bildiğim kadarıyla