Hocam gerçekten çok doğru, bende yıllardır denemediğim sabun, gitmediğim doktor kalmadı hepsi klasik şeyleri söyledi bu şampuanı kullandım bıçak gibi kesti. Ama fazla kimyasal olduğu için biraz dökme yapıyor bende egzema geçene kadar kullanıyorum sonra normal şampuana geçiyorum dönüşümlü şekilde kullanarak gayet memnunum dökülme konusu bende biraz problem yarattı onun dışında gayet iyi sonuç verdi.
Hocam zaten dökülme problemi var o kadar fark ettiriyor mu dökülmede gerçekten