pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
head and shoulders clinical
bunu kullanın hocam , ilk yıkamadan itibaren farkedeceksiniz
Hocam gerçekten çok doğru, bende yıllardır denemediğim sabun, gitmediğim doktor kalmadı hepsi klasik şeyleri söyledi bu şampuanı kullandım bıçak gibi kesti. Ama fazla kimyasal olduğu için biraz dökme yapıyor bende egzema geçene kadar kullanıyorum sonra normal şampuana geçiyorum dönüşümlü şekilde kullanarak gayet memnunum dökülme konusu bende biraz problem yarattı onun dışında gayet iyi sonuç verdi.