hocam aynısı bende var. hataydan gezmeye gittiğimde defne yağı ve sabunu aldım duş öncesi defne yağını ilgili bölgeye sürüyorum ve bekletiyorum 15 dk öyle duşa giriyorum. aynı sekilde duşa girince de defne sabununu kafamda 15 dk bekletiyorum duştayken. bu şekilde 2 ay düzenli kullanınca baya azaldı tahmınımcı 1 ay daha kullanınca tamamen geçecek diye düşünüyorum. bu bitkisel tedavi şekli yine de bir doktora danış sor ben cok memnunum. yalnız bunların cok sahtelerı de var. 15 tl ye kalıp defne sabunu varken kilosunu 15 tlye satan da var kalitesiz malzemeyle. her yerden alınmaz araştır ve ucuz olanları alma bence sakın.