ip tanımlayabileceğimiz, yonetebileceğimiz panel var mı hocam?
1 adet ip tanımlıyorsunuz sadece. tanımlaramaları ben yapıyorum.
Proxy6 kullanmayın, full shadow yersiniz.
Aylık güncellebileceğim panelli mi hocam?
panel kurulumu yok hocam. skype uzerinden iletişim kuruyorsunuz