ZetDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ip tanımlayabileceğimiz, yonetebileceğimiz panel var mı hocam?
1 adet ip tanımlıyorsunuz sadece. tanımlaramaları ben yapıyorum.



BBTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Proxy6 kullanmayın, full shadow yersiniz.




Aylık güncellebileceğim panelli mi hocam?
panel kurulumu yok hocam. skype uzerinden iletişim kuruyorsunuz