
ben 6 defa hesap açmış insanım, ilk aşamada sadece kimlik istendi gönderdim açıldı daha sonrasında banka ekstresi isteyip üzerine elektrik su faturası gibi döküman istendiğinde türkiye adresi gördüklerinde banlıyorlar daha ilk aşamadasın kimlik onayından sonra bir çok belge var mesela konularımda mevcut yine bir belge gönderdim hesap açılmadı aylarca bir başka hesaplarım 6 ay kilitlendi türk müşteriyim diye 6 ay sonra ödememi alabileceğim
Hocam sahte bir elektrik faturası oluştursak yerler mi? 😉 İnternette örnek halleri var photoshop ile güzelce doldurup. Benim Litvanya banka hesabım da var ekstre sorun olmaz herhalde.