Ellerinize ve emeğinize sağlık ancak kendimi tutamadım birkaç öz eleştiride bulunacağım bazı insanlar kaldıramıyor fakat yapmak durumunda hissettim kendimi tasarım olarak tasarım bütünlüğü yok gibi "container" kısmı orantısız bazı kısımlar uzun bazı kısımlar kısa sol menüde border bir kısımda düz bir kısımda oval birkaç ufak göze batan şeyler var onlarda düzeltilirse çok güzel bir tema.
Forumda konuyu baltalamadıktan sonra yorum yapmak serbest : ) bir yeri yaparken başka bir yere dikkat kaydığında unutulabiliyor bazı kısımlar. Gözden kaçabiliyor yani. Gelen yorumlara göre daha sonra güncelleme yaparak düzeltiyorum. Detaylı pm atarsanız bir inceleyeyim, düzelteyim.