Eskiden çok basitti, Şu zamanda aşırı zorlaştı. İşi bilmezseniz zaman kaybı olur, token bile limitleri günlük 100e düştü onuda 80-90 civarı atıyor. Yani eskisi gibi değil ayrıca özel yazılım kullananlar 2-0 önde başlıyor.
Özel yazılım satın almayı tavsiye ediyorsunuz o zaman hocam doğru mu anladım?