Proxy6 kullanmayın, full shadow yersiniz.



bemonth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
min 25 adet almanız şartıyla 5TL'den yardımcı olurum. Usa Private
Aylık güncellebileceğim panelli mi hocam?