Vmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyun oynanmayacaksa iş görür.
rx 470 takıp oyun oynayamazmıyım hocam ?



CenkOnsoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orta segment bir ekran kartı alıp 2 liraya keyifli bir pc sahibi olmak isterseniz evet alınır.
Evet bende bunu anlatmak istiyorum. Şuan piyasa çok yüksek .. Adam i5 2. nesile 1300 diyor. i7 3. nesil bildiğim kadarıyla i5 4. nesilden iyidir.