zevki için bir oyun karşılığı takas etmesi bence de yanlış. demek ki paraya ihtiyacı yok. ucretsiz sahiplendiredebilir. parayla satsa aynı tepkiyi vermezdim ama. çunku masraflı sevgiler bunlar. bende yıllarca golden ve alman kurdu baktım. aileye en az 2 boğaz daha gibi düşünün. zengin züppeleri kuaförüne ayrı gezdiricisine ayrı para veriyor onlar rahatla bakarda sahiplendirirde. ama bizde yokki. ben yavruları olunca zar zor ayrılıyordum onlardan seviyosun ama bakamayacaksın dağıtman lazım makul ucretle vermek zorundasın yoksa olmuyor..