ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bot tavsiye etmem. 2 güne düşer. Ama 1 ay telafili yabancı takipçi var. Bota benziyor, etkileşimi olmaz. Düşünürseniz PM atabilirsiniz.
hocam bota benziyor ne demek çekilişle veya reklamsız zaten gerçek takipçi kasma mantığı yokki sizinde bir başkasınında atacağı bot takipçi sadece kaliteli,kalitesiz olarak ayırılıyor o kadar yoksa yanlış mı biliyorum.