Pet shop larda satılan hayvanların ne şartlarda olduklarını ve satın alan kişilerin de eşya/oyuncak muameleleri sonrasında nasıl sokaklara bıraktıklarını bilseniz insan olmaktan utanırsınız.
Hemen hemen tüm barınaklar bu tarz hayvanlarla dolu. Neden? İnsan müsveddeleri yüzünden.

Aynı durum bu konuda yer alan şahsiyetsiz için de geçerli.

Elbet bir gün onu takas ederler bir yerlerde.

Bu dünyada ne ekersen onu yaşarsın, bu kadar net. İnancı olan da olmayan da bunu yaşayacaktır emin olun. Kimsenin yanında kar kalmaz.

TL yerine hayvan teklif eden biri öbür gün başkasını da teklif eder, anlayana!