Neden PDF? C# windows ugluması olarak yapmak mümkün. Ancak web te sanırım bayağı bir zor.
Soruları tek tek resim formatında eklemek zaman alıyor. Bazen şıklarda görsel olabiliyor.Ben çalışmalrımın çoğunu PDF olarak hazırlıyorum. Bunun için zaten bir süre harcıyorum. Aynı süreyi testi web ortamına yüklemekte ikinci bir süre istiyor. Bu sebepten PDF üzerinde soruların işaretlenebilir olması çok ama çok kolaylık sağlamakta. İlginiz için teşekkür ederim.
Neden PDF? C# windows ugluması olarak yapmak mümkün. Ancak web te sanırım bayağı bir zor.
pdf olması ayrı bir dert

pdf sıkıntılı
pdf olmadan isterseniz yaparız hocam
PDF olması benim için çok önemli. Teşekkür ederim.
bence 2. maddeye hiç bulaşmayın. işiniz daha kolay olur.
Evet zor ama 2. madde gerçekten bu çalışmanın can alıcı noktası. Teşekkür ederim.
Sitenizin adını pm olarak göndermeniz mümkün mü? Teşekkür ederim