tanselkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden PDF? C# windows ugluması olarak yapmak mümkün. Ancak web te sanırım bayağı bir zor.
Soruları tek tek resim formatında eklemek zaman alıyor. Bazen şıklarda görsel olabiliyor.Ben çalışmalrımın çoğunu PDF olarak hazırlıyorum. Bunun için zaten bir süre harcıyorum. Aynı süreyi testi web ortamına yüklemekte ikinci bir süre istiyor. Bu sebepten PDF üzerinde soruların işaretlenebilir olması çok ama çok kolaylık sağlamakta. İlginiz için teşekkür ederim.



tanselkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden PDF? C# windows ugluması olarak yapmak mümkün. Ancak web te sanırım bayağı bir zor.
ZimmeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pdf olması ayrı bir dert pdf sıkıntılı

pdf olmadan isterseniz yaparız hocam
PDF olması benim için çok önemli. Teşekkür ederim.



BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence 2. maddeye hiç bulaşmayın. işiniz daha kolay olur.
Evet zor ama 2. madde gerçekten bu çalışmanın can alıcı noktası. Teşekkür ederim.



erdalbasdas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/script-satisi/23...rum-unite.html

hocam şöyle bir şey var, işinize yararsa, ben almıştım, arkadaş gerçekten iyi ve çözüm üretiyor. şu an hala kullanıyorum, bazı eklentiler için notlar alıyorum. bir bakın derim.
Sitenizin adını pm olarak göndermeniz mümkün mü? Teşekkür ederim